Hari Kedua TM’08

Jumaat, 23 Mei 2008

25 responses

19 06 2008
lower buruk slumber

alaaaaa….nape banyk sgt gmbo dak laki ini x leh jadi…depa bukan cun pown hwawawawawawa….tp x pe gk gmbo gurlz mahal sket x leh wat bnda men2.. klah ye igt btl air n maen goreng pisang slaloo

19 06 2008
pali f2

bleh blah la wei…hehehehhee…..gmbr pmpuan x elok disiarkan sbb xelok…hahhaha

20 06 2008
nas. ku;im

gambaq hampapun tak elok juga…….

20 06 2008
gurpie

huhuh..pompuan lakey sama ja..sama lawa..sama macho…huhuh…jgn smpai ada yg kembang ckup ar…..

20 06 2008
osbon

gmbr dak pompuan tak elok muka mcm tenok

22 06 2008
bro el

tenok pun ciptaan yang cantik jgk… dok gaduh sapa lawa sapa buruk knp.. p dpan cermin, tngk mka sndiri.. ingat.. tenok xkna hisab..=)

26 06 2008
aku la

aku begitu teruja kerna tunas muda ni memang best…..
aku nak masihat kat hampa la gangan begitu ashik dengan artis la dan banyak lagi…..

26 06 2008
kronos

pelajar pompuan memang best apatah lagi pelajar lelaki….

30 06 2008
aku pala best

!@#$%^&*()_+…………..

30 06 2008
AkU PaLA BeSt

nape..nape…..nape……

30 06 2008
isHULK

awat pala best sangat si pala best (aku yang pala best)

30 06 2008
AKu PALA baIST

pe la mu sumo ni,,, ni bkn ruang kutuk

2 07 2008
bokori 2 ali

Wei bdak pompuan smua jgn dok buat pala best la…. nanti hampa nak kawin ngan laki gak kan….. So bsyukurlah.. skarang ni laki dah mgalami kepupusan. nanti hampa nak kawin ngan pompuan jugak ka???????

4 07 2008
goku

GUA OKEY AJE……

6 07 2008
bro el

bagus btul bokori 2 Ali.. tp klu tgur gna ayat elok2, laaaaagi bagus.=)

17 07 2008
aleeya

heh…heh….ape ni …x mau la gado..gadooo… coz gamba je rileks rrr….ha !pali jgn dok men kutuk2 lak …sume gambo elok laaa….pikir dlu sblum tlis

17 07 2008
loyer buruk

ape kabo sume org kpg smkab…chat kew….kalu nk komen… jgn marah2 ek x baek tuuu….

19 07 2008
nuradura

Salam…nie ape kes maen-maen kutuk nie…tak baek tau…
Allah marah umat Islam kutuk sesama sendiri…laki ke
pompuan ke semua comel…kita kena bersyukur apa
yang kita dapat…jangan tamak…tamak itu amalan
syaitan…

3 09 2008
hambA Allah

sEsungguhnya umat islam adalah bersaudara, maka damaikanlah diantara kedua-duanya.dan bertaqwalah kepada Allah… nescaya kamu mendapat rahmat…..sO aku ar pendamai kat cnEy…….hEh

11 09 2008
budak baek

apsal byk sgt gmbor laki x bezz ar tp apa2 pon congrate sebab dpat melengkapkan lg blog tunas muda ni..

12 09 2008
linkin park

sume bez tp pic pmpuan mana?? alaaa……apapun, tm memang bez …thankz kak2 n abg2 yag mejayakan prog. ini…tanpa anda siapalah kami…kpd kak nabilah n kak hernani, thankz ….luv u

23 10 2008
iekan

k larr tue dr xdak gamBor..tp..nk tny sKet..mana pic aq neyh..x jumPa-jumpa pown..huhuhu..

28 11 2008
udang

sume gambo cun perw…besa ja tgk…x over pown..huhuhu…

29 11 2008
ch0c0late

hurmmm..iekan x jumpe lagi kerw gamb0r kau????tunas muda memberikan sy banyak pengajaran dan iktibar…tunas muda the bezt…

1 01 2010
ajis

sronok dgr cite korg sume… rindu knangan dulu..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: